Álomgyár

Közhely, de mindenkinek vannak álmai. Oszd meg a többi emberrel a sajátodat! Lehet kicsi vagy nagy, megvalósult vagy megvalósulásra váró, reménytelen vagy reményteljes, gyermek, közép vagy időskori. Mindegy... Nehéz elmondani őket, mert mindenki megkapta már, hogy „bilibe lóg a keze”, amikor szóba kerültek, de itt minden kötelezettség és ítélkezés nélkül megtehető. Eljött az idő, hogy végre a sok kesergés közepette azokról a dolgokról is beszéljünk, amiket igazán szeretnénk elérni az életben! Írj róluk az "alomgyaros@gmail.com" címre, hogy kikerülhessen bejegyzés formájában!

Itt álmodnak

Álmokhoz szóltak

Álomgyár előfizetés

Get Engaged - a kampányfilm, rólunk

2010.02.03. 20:15 - Darqo

Címkék: reklámok álmok mindenkiálma

Tegnap kaptam a Facebookon egy videót, mely rólunk magyarokról, Magyarországról szól. Kísérteties, hogy egy nap alatt két hasonló téma is szemem elé került pont ebben a témában, de ugye közelednek a választások. Ha pedig véleményt szeretnék formálni erről, akkor azt mondanám, hogy sok ilyenre volna szükségünk, hogy végre egy kicsit több lelkesedéssel tudjuk megközelíteni a minket körülvevő dolgokat.

Szerencsére a tegnapi Soproni sörreklám, illetve a mai promóvideó is teljesen pártsemleges, emlékeztet arra, hogy miért is jó magyarnak lenni. Még ilyet!

Különleges magyar kisfilm a YouTube új sztárja

Naponta tízezer ember nézi meg a YouTube-on a hazánkat népszerűsítő, Budapesten játszódó rövidfilmet. A Get Engaged című filmben egy kibontakozó szerelem történetét láthatjuk, miközben a háttérben, a főváros a legszebb arcát mutatja.

A kisfilm különlegessége, hogy a sztoriba szervesen beépülve szerepet kapnak a világ meghatározó találmányai: melyek mind magyar feltalálóktól származnak. A kivételesen jól sikerült országimázs-filmet Madarász István a Budapest Business Region megbízásából egy müncheni kiállításra készítette. A kisfilm azóta a YouTube új sztárja lett.

Sokan lelkesednek a filmért, azonban sok a kritikus hang is, például, hogy rossz a zene, és csak régi találmányokat mutatnak be. A negatív vélemények ellenére azonban a Get Engaged nagyon gyorsan óriási karriert futott be, és a vírusmarketinggel terjedő film sokat használ hazánk külföldi megítélésének.

Az alkotóval készült interjú itt olvasható.

Forrás

A bejegyzés trackback címe:

https://alomgyar.blog.hu/api/trackback/id/tr321727633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása