Tegnap kaptam a Facebookon egy videót, mely rólunk magyarokról, Magyarországról szól. Kísérteties, hogy egy nap alatt két hasonló téma is szemem elé került pont ebben a témában, de ugye közelednek a választások. Ha pedig véleményt szeretnék formálni erről, akkor azt mondanám, hogy sok ilyenre volna szükségünk, hogy végre egy kicsit több lelkesedéssel tudjuk megközelíteni a minket körülvevő dolgokat.
Szerencsére a tegnapi Soproni sörreklám, illetve a mai promóvideó is teljesen pártsemleges, emlékeztet arra, hogy miért is jó magyarnak lenni. Még ilyet!
„Különleges magyar kisfilm a YouTube új sztárja
Naponta tízezer ember nézi meg a YouTube-on a hazánkat népszerűsítő, Budapesten játszódó rövidfilmet. A Get Engaged című filmben egy kibontakozó szerelem történetét láthatjuk, miközben a háttérben, a főváros a legszebb arcát mutatja.
A kisfilm különlegessége, hogy a sztoriba szervesen beépülve szerepet kapnak a világ meghatározó találmányai: melyek mind magyar feltalálóktól származnak. A kivételesen jól sikerült országimázs-filmet Madarász István a Budapest Business Region megbízásából egy müncheni kiállításra készítette. A kisfilm azóta a YouTube új sztárja lett.
Sokan lelkesednek a filmért, azonban sok a kritikus hang is, például, hogy rossz a zene, és csak régi találmányokat mutatnak be. A negatív vélemények ellenére azonban a Get Engaged nagyon gyorsan óriási karriert futott be, és a vírusmarketinggel terjedő film sokat használ hazánk külföldi megítélésének.
Az alkotóval készült interjú itt olvasható.”
Álmokhoz szóltak